Pošaljite nam upit putem kontakt formulara. Kontaktiraćemo Vas u najkraćem mogućem roku i razgovarati o Vašim željama i potrebama, te Vam detaljnije predstaviti Employee Assistance Program.
Sa sprovođenjem EAP možemo da počnemo odmah nakon potpisivanja ugovora.
Ne. Kompanija u potpunosti plaća implementaciju EAP-a. Cena zavisi od broja zaposlenih, obima usluga i broja godina staža za koji se potpisuje ugovor.
Svaki zaposleni ima pravo na ograničen broj besplatnih savetovanja po pojedinačnom problemu (u zavisnosti od ugovora, obično 5 do 6). Takav broj savetovanja je često dovoljan da se reši određeni problem. U slučaju ozbiljnijih tegoba koje zahtevaju duže lečenje, savetnik upućuje osobu odgovarajućem spoljnom stručnjaku (psihijatru, psihoterapeutu, grupi za samopomoć i dr.). Ove usluge tada plaća zaposleni pošto više nisu deo EAP-a.
Da, savetovanje je dostupno na engleskom, nemačkom, slovenačkom, hrvatskom, srpskom ili bosanskom jeziku. U ovom slučaju savetovanje licem u lice nije uvek dostupno, ali možemo da obezbedimo video savetovanje.
Glavna prednost je 24/7 pristup stručnoj pomoći. Velika prednost i posebnost programa je što je pomoć ne samo dostupna zaposlenima, već i članovima njihovih užih porodica. Mnogi problemi koji negativno utiču na radni učinak pojedinca potiču iz njegovog privatnog života. Pružajući pomoć članovima porodice, indirektno pomažemo i zaposlenom.
EAP se razlikuje od drugih sličnih programa po tome što pruža pomoć pojedincima u rešavanju širokog spektra problema sa kojima se pojedinci suočavaju na poslu ili u privatnom životu.